مردمی بودن رکن اصلی هیئات مذهبی است
22 آبان 1401 - 13:30
شناسه : 1446
بازدید 131
4
رئیس تبلیغات اسلامی بیجار گفت:مردمی بودن رکن اصلی و اساسی هیئات مذهبی است.
ارسال توسط :
پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس تبلیغات اسلامی بیجار به اهمیت هیئات مذهبی اشاره و اظهار کرد: هیئات‌های مذهبی نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارند، بنابراین باید بستر لازم برای تقویت هیئت‌ها و کار فرهنگی ایجاد شود.

وی به اهمیت استفاده و بهره از مشارکت های مردمی تاکید کرد و افزود: مردمی بودن مهمترین رکن هیئات مذهبی است بنابراین لازم است تا از ظرفیت مشارکت‌های مردمی استفاده کرد.

حجت الاسلام مختاری نیا تاکید کرد: مهم‌ترین ماموریت هیئت‌های مذهبی، رصد و ظرفیت یابی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی است چرا که امروز جوانان ما زیر هجمه سنگین فرهنگی دشمنان قرار دارند و برای مقابله با این پدیده شوم باید تدابیری اندیشید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف مهم و اساسی هیئات مذهبی اشاره و عنوان کرد: زدودن خرافات در جامعه، اشاعه ارزش‌های دینی در جامعه‌، شناخت آسیب‌ها و مشکلات و تلاش در راستای رفع معضلات از جمله مهمترین وظایف هیئات مذهبی است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار به تعداد هیئات مذهبی بیجار اشاره و بیان کرد: در شهرستان بیجار ۲۳۴ هیئت مذهبی فعالیت دارند که با اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی توانسته‌اند نقش مهمی در اشاعه فرهنگ دینی در جامعه بر عهده داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.