گفتمان نقش مادری حضرت زهرا (س) در سقز برگزار شد
27 آذر 1402 - 9:48
شناسه : 14494
بازدید 55
3
به مناسبت ایام فاطمیه گفتمان نقش مادری حضرت زهرا (س) با حضور بیش از 70 نفر از مبلغات اهل سنت در سقز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان،به مناسبت ایام فاطمیه نشست معجزه مادری با عنوان نقش مادری حضرت زهرا(س) با حضور بیش از 70 نفر از مبلغات اهل سنت در مرکز بزرگ با همکاری اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد .

جمیله فتح اللهی استاد علوم قرآنی با اشاره به شخصیت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: در فضای اسلام دختری متولد شد که برای اولین بار در طول تاریخ توسط پدرش که کامل‌ترین انسان عالم هستی است لقب مادری گرفت، یعنی پیامبر اکرم (ص) به حضرت فاطمه (س) لقب ام ابیها داده است، همچنین ایشان فرزندانی همچون حضرت زینب (س)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) را پرورش داد، بنابراین می‌توان گفت حضرت زهرا (س) معجزه پیامبر اکرم (ص) هستند.

وی به سیره و رفتار فاطمه زهرا(س) با فرزندان نیز پرداخت و اظهار کرد: رفتار حضرت زهرا(س) با فرزندان خود نیز سرمشقی مناسب برای تربیت صحیح فرزندان است.

فتح اللهی با اشاره به سه رویکرد در نگاه به زندگی حضرت زهرا (س) گفت: در رویکرد اول حضرت فاطمه (س) الگوی شایسته برای امت اسلامی است و نه فقط الگوی زنان، حضرت فاطمه زهرا(س)در عین حالی که قدرت اختیار دارد در سن جوانی و نوجوانی  دو امام را در دامان خود تربیت می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.