تبلیغ دارای ظرفیت‌های بزرگ است
25 آذر 1402 - 13:19
شناسه : 14498
بازدید 57
1
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: ظرفیت تبلیغ، یک ظرفیت بزرگ و وسیع می باشد و دین اسلام حاصل مجاهدتهای مبلغین دینی از گذشته تا به امروز است .
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در نشست معجزه مادری که با حضور مبلغات اهل سنت و تشیع شهرستان سنندج برگزار شد؛ اظهار داشت: نقش زنان و مادران در تحکیم پیوند اجتماعی در جامعه امروزی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در جامعه اسلامی و ایرانی، نقش زنان و مادران مسلمان در تحکیم روابط اجتماعی در خانواده و اجتماع نقشی اثرگذار می باشد و در این میان کسانی که خود پرچم و رسالت تبلیغ و ترویج آموزه های دینی و فرهنگ اسلامی را به دوش می کشند می تواند مهم تر و اثر گذارتر باشد.

حجت‌‎الاسلام محمد خواه عنوان کرد: یکی از آفات در بحث تبلیغ معارف دینی جزیزه‌ای عمل کردن و عدم توجه به اولویت های تبلیغی است و باید مبلغات برای رسیدن به اهداف مشترک در یک راستا فعالیت داشته باشند تا شاهد تاثیر بیشتر آن در این حوزه باشیم.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: ظرفیت تبلیغ، یک ظرفیت بزرگ و وسیع می باشد و دین اسلام حاصل مجاهدتهای مبلغین دینی از گذشته تا به امروز است .

در ادامه حجت‎‌الاسلام حسینی مجد، امام جمعه شهر تویسرکان از حضرت زهرا (س) یه عنوان یکی از الگوهای بارز برای زنان جامعه اسلامی نام برد و گفت: خداوند حضرت زهرا(س) را انتخاب کرد تا الگو و سرمشقی برای همه مردم باشد.

وی افزود: برای رسیدن به کمال طیبه ایمان و عمل صالح برای هر زن و مرد مانند نردبانی است که او را به اوج می رساند. امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: عالم و مبلغ دین اگر می خواهد موفق باشد باید در دل از خدا بترسد و با عبادت مستمر و قلب و روح تاثیر گذار باشد. وی اظهار داشت: مبلغین باید کلام و رفتار حضرت زهرا(س) را با هنر آمیخته و برای مخاطب بازگو کنند تا الگو گیری بیشتر داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسینی مجد افزود: خودسازی مقدمه تبلیغ است و مبلغ زمانی موثر است که با عمل به مردم نشان داد شود.

وی با اشاره به ایثار و گذشت حضرت زهرا(س) در تاریخ اسلام عنوان کرد: رشادتها و از خود گذشتگی های حضرت زهرا(س) در زمان خود و همگام بودن ایشان با پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) از بهترین الگوها برای دختران و زنان جامعه است .

گفتنی است در این نشست که با حضور بیش از 80 نفر از میلغات اهل سنت و تشیع شهرستان سنندج برگزار شد شیوه های تبلیغ به صورت مطلوب و اثر گذاری بیشتر آن در ایام فاطمیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.