گفتمان معجزه مادری به مناسبت  ایام  فاطمیه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مریوان
25 آذر 1402 - 13:39
شناسه : 14527
بازدید 44
1
 حضور حجت‌الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی در گفتمان معجزه مادری برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به مناسبت  ایام  فاطمیه برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در این نشست حجت الاسلام ورهرام با توجه به جایگاه مادر در فرهنگ اسلامی گفت:  از مادر به عنوان الگویی از حیا، عفت، تربیت و… یاد شده است بنابراین باید مفهوم مادر به عنوان معجزه الهی در جامعه پررنگ شود.

وی افزود: مفهوم مادر در کشورهای غربی مورد توجه قرار نگرفته و با افزایش سن بانوان احترام و تکریم آن‌ها کاهش پیدا می‌کند چرا که زنان با افزایش سن زیبایی و توانایی خود را که در کشورهای غربی از جمله علل ارزشمندی زنان محسوب می‌شوند را از دست می‌دهند، در حالی که در تمدن اسلامی بانوان با افزایش سن ارزشمندتر می‌شوند.

وی با تاکید بر اهمیت شکل‌گیری الگو زن مسلمان ایرانی، تصریح کرد: در این الگو دختران موجب آرامش و محل تنظیم عواطف پدران به شمار می‌آیند همچنین زمانی که دختران نقش‌های همسری و مادری را می‌پذیرند درواقع درحال پیمودن روند ارتقا هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ورهرام با اشاره به شکل‌گیری گفتمان ایام فاطمیه با عنوان “معجزه مادری”، یادآور شد: توجه به این عنوان در ایام فاطمیه امسال اهمیت ویژه‌ای دارد چراکه پیامد معجزه مادری ایجاد انسجام و الفت در جامعه است که تمامی افراد خانواده را با یکدیگر منسجم و هماهنگ می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.