فعالیت ۳۰ خانه قرآن شهری و روستایی در سقز
23 آبان 1401 - 12:14
شناسه : 1453
بازدید 70
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از فعالیت بیش از ۳۰ خانه قرآن شهری و روستایی در سطح شهرستان سقز خبر داد و گفت: در شهرستان سقز فقط یک مؤسسه قرآنی فعال است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان،حجت‌الاسلام و المسلمین جمادیان ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز، در گفت‌و‌گو با روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سقز ، اظهار کرد: خانه‌های قرآن در شهرستان سقز زمینه‌ساز ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح محلات و روستاهای این شهرستان هستند.

 

حجت الاسلام سعدالله جمادیان  از فعالیت 30 خانه قرآن شهری و روستایی در سطح شهرستان سقز خبر داد و افزود: در شهرستان سقز فقط یک مؤسسه قرآنی فعال است.

 

رئیس اداره تبیلغات اسلامی شهرستان سقز با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآن به صورت مستمر در این خانه‌های قرآن بیان کرد: در این خانه‌های قرآن کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، حفظ و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود و بیش از 50 مربی قرآن در سطح این مراکز قرآنی مشغول فعالیت هستند.

 

وی به اهمیت حفظ قرآن برای مأنوس شدن بیشتر فرزندان با این کلام الهی افزود: بالاترین توفیق حافظان قرآن کریم انس گرفتن با کلام الهی است و اخلاق و منش حافظان نشان از تأثیر فراوان قرآن بر آن‌ها دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین جمادیان  افزود: قرآن کریم مولفه ای مهم در زندگی بشر است زیرا که هر آنچه برای رستگاری و سعادتمندی بشر وجود دارد در قرآن مطرح شده است.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.