همکاری مرکز بزرگ اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی افزایش می یابد
02 دی 1402 - 10:48
شناسه : 14661
بازدید 56
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: در جریان دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران با مدیر مرکز بزرگ اسلامی این شهرستان بر توسعه و تقویت همکاری های این دو سازمان فرهنگی و دینی در سطح شهرستان تاکید شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران با حضور در اداره مرکز بزرگ اسلامی شهرستان با حجت الاسلام سبحانی رئیس اداره مرکز بزرگ اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار زمینه های همکاری در اداره در مسائل و موضوعات فرهنگی و دینی و اجتماعی شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حجت الاسلام سبحانی اظهار داشت: مرکز بزرگ اسلامی و تبلیغات اسلامی می توانند همکاری و هم افزایی های خوبی در برنامه ریزی و انجام فعالیت های فرهنگی و دینی و اجتماعی در شهرستان داشته باشند.
حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز با اعلام آمادگی جهت مشارکت و همکاری در راستای اهداف فرهنگی و دینی دو اداره گفت: در شرایط فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی امروز جامعه، تک صدایی یک اداره راه به جایی نمی‌برد و ما باید امکانات و ظرفیت های ادارات هم سو را با هم تلفیق و با انجام کارها و فعالیت های مشارکتی فرهنگی گامی در راستای ارتقای فکری و فرهنگی و اجتماعی جامعه خویش برداریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.