مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند
26 آبان 1401 - 11:14
شناسه : 1468
بازدید 142
5
نماینده ولی فقیه در کردستان؛ نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید برعدم تبعیض در خدمت به مردم گفت: مسئولان باید با تمام توان خدمتگزار مردم باشند.
ارسال توسط : منبع : اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت از کردستان،حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مسئولین اداری و نظامی این شهرستان 25 آبان ماه در مجتمع فرهنگی نور بیجار برگزار گردید. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسئولان، کارپردازان و خدمتگزاران امت و نمایندگان و پیشوایان مملکت هستند و اگر ارباب رجوع با مسئول دیدار کند و به راحتی وی را ببیند به نصف خواسته هایش رسیده است.

 

وی با تاکید بر خدمت به مردم و لزوم رفع مشکلات افزود: اگر مسئولان سعه صدر داشته و پاسخگوی مردم باشند در کار و اهداف سازمان پیشرفت خواهند داشت.

 

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره بر تکریم ارباب رجوع عنوان کرد: مسئولی که از مردم نیست و نسبت به ملت انس و الفت ندارد نباید در پست مدیریت قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه با اشاره‌ به حدیثی از حضرت علی(ع) گفت: طبق فرموده این امام همام، مسئولان باید با مردم با انصاف رفتار کنند و همیشه در دسترس ملت بوده و زمینه دیدار مردم با آنان همواره فراهم باشد.

 

وی در پایان تصریح کرد: تمام دشمنی ها با ایران به خاطر این است که در مسیر پیشرفت هستیم و رسالت انسان بر این است که با دشمن مبارزه و جهاد کند که لازمه آن جهاد کبیر است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.