جلسه هماهنگی مراسمات و برنامه های دهه بصیرت در شهرستان کامیاران برگزار شد
05 دی 1402 - 11:44
شناسه : 14734
بازدید 49
1
با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران؛ با حضور فرمانداری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئولین ادارات فرهنگی، جلسه هماهنگی دهه بصیرت در شهرستان کامیاران برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ نشست هماهنگی دهه بصیرت به ریاست معاون سیاسی فرمانداری، و با حضور اداره تبلیغات اسلامی و مسئولین ادارات،در محل دفتر فرمانداری شهرستان کامیاران برگزار شد.
حجت‌الاسلام دهقانی در این جلسه اظهار داشت: دهه بصیرت ایام الله و دهه بسیار مهمی است، زیرا در این زمان به تبیین اهداف و بزرگداشت انقلاب و همچنین خدمت به مردم پرداخته می شود.
وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا اهداف انقلاب در این دهه، در جامعه تببین شود؛ خاطر نشان کرد: برای اجرای هرچه‌ بهتر این‌برنامه ها و مردمی سازی آن از همه ظرفیت ها برای بزرگداشت دهه بصیرت استفاده می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران در پایان افزود: برنامه های مختلف فرهنگی و تبیینی در دهه بصیرت امسال با محوریت ایام الله ۹ دی، ایام‌شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، و با بهره‌گیری از سیره عملی حضرت زهرا(س) در ایام ولادت این‌ بانوی بزرگ اسلام، در سطح شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.