مادران و همسران شهدا الگوی مجاهدت و بصیرت هستند
06 دی 1402 - 21:07
شناسه : 14783
بازدید 53
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: مادران و همسران شهدا با مجاهدت و ایثار خود پایداری و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زدند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و تکریم مادران و همسران شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه ما مدیون صبر؛ بصیرت و ایثار مادران و همسران شهدا هستیم که در هشت سال دفاع مقدس و حوادث بعد از آن فرزندان‌شان را فدا کردند تا انقلاب اسلامی بماند.

وی با بیان اینکه تکریم مادران شهدا مایه افتخار است، افزود: امروز دیدار از این عزیزان وظیفه ماست تا ضمن دیدار از مقام والای آنها تجلیل کنیم.

حجت‌الاسلام محمد خواه اظهار کرد: امروز اقشار مختلف مردم وظیفه دارند که در احیای آرمان‌های شهدا تلاش کنند تا بتوانند دین‌ خود را نسبت به آنها و بازماندگان‌شان ادا نمایند.

وی خدمت‌رسانی به مادران و خانواده شهدا را جزء وظیفه مردم و مسئولین برشمرد و افزود: در تحقق این مهم باید همه باید در این راستا وظیفه خود را به درستی انجام دهند زیرا هر چه دارند به برکت صبر و مقاومت آنها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: همسران و مادران شهید با تاسی از الگو‌های دینی، حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) و ام البنین (س) از آغاز به ایفای نقش تربیتی خود پرداخته اند.

وی در پایان افزود: اکنون هم هستند کسانی که برای دفاع ازکیان میهمن خود در سخت‌ترین شرایط حاضر و آماده‌اند و این امنیت و آرامش حاصل ازخودگذشتگی جوانان جان برکفی است که دعای مادران این سرزمین به آن برکت دو چندان می‌بخشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.