فرزندان حضرت ام البنین (س) دشت کربلا را منقش به زیباترین مفاهیم شهادت کردند
06 دی 1402 - 21:55
شناسه : 14803
بازدید 87
2
همسر شهید والامقام «رضا خداوردی»: خانم شهلا رضایی با بیان اینکه نقش مادران شهدا در تاریخ انقلاب اسلامی بی بدیل است؛ عنوان کرد: ام البنین سلام الله علیها بانوی ایثارگر بود اگرچه خود در دشت کربلا حضور نداشت اما عطر و ایمان، نگاه ولایت مدار، تفکر حسینی و شجاعت ایثارگری یک مسلمان معتقد را قطره قطره در کام فرزندانش نشاند و چنان آنها را تربیت کرده بود که دشت تفتیده کربلا را همیشه تاریخ منقش به زیباترین مفاهیم همان شهادت کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ خانم شهلا رضایی همسر شهید والامقام «رضا خداوردی» ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)،اظهار داشت: حضرت ام البنین (س)مادری مهربان برای فرزندان حضرت زهرا (س)  بود و همواره تلاش می‌کرد جای خالی مادر را در زندگی فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها پر کند.

وی تصریح کرد: ام البنین سلام الله علیها بانوی ایثارگر بود اگرچه خود در دشت کربلا حضور نداشت اما عطر و ایمان، نگاه ولایت مدار، تفکر حسینی و شجاعت ایثارگری یک مسلمان معتقد را قطره قطره در کام فرزندانش نشاند و چنان آنها را تربیت کرده بود که دشت تفتیده کربلا را همیشه تاریخ منقش به زیباترین مفاهیم همان شهادت کردند؛ مادران و همسران شهیدان دفاع مقدس نیز همچون این بانو گذشت و خلوص از الگوی همچون ام البنین به ارمغان بردند.

رضایی خاطر نشان کرد: حفظ اسلام ارزش‌های اسلامی، بصیرت و غیرت دینی، عفاف و حجاب هدف اصلی شهدا بوده است و در وصیت‌نامه‌هایشان این ارزش‌ها را یاد آور شدند و پیام اصلی شهدا نیز حفظ و حراست از همین دستاوردهای اسلام بوده است.

همسر شهید «رضا خداوردی» ابراز داشت:  نقش بی بدیل مادران شهدا در تاریخ پربار انقلاب اسلامی یک نقش غیر قابل چشم پوشی است و به سبب فداکاری‌ها و ایثارگری‌های مادران شهدا در تربیت فرزندانشان امروز انقلاب اسلامی به داشتن شهدای عزیز به خود می‌بالد.

وی در پایان بیان کرد: با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری ارزش مادران شهدا اگر از خود شهدا بیشتر نباشند کمتر نیست پس پیام ما به مادران شهدای غزه این است که بدانند همین ایثارها و از خود گذشتگی‌ها ادامه حرکت امام حسین علیه السلام و یاران ایشان است و در امتداد خون شهدای کربلاست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.