داشتن بصیرت از شاخصه اصلی شهدا بود
09 دی 1402 - 8:33
شناسه : 14844
بازدید 84
4
همسر شهید والامقام «یوسف افشاریان»: خانم فرشته شاهمرادی با بیان اینکه قطعاً همه شهداء دارای بصیرت هستند و از شاخصه های بارز آنها دشمن شناسی بود؛ عنوان کرد: نقش خانواده شهدا به ویژه مادران شهدا در تحقق آرمان های اسلام و انقلاب انکار ناپدیز و بی‌بدیل است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ فرشته شاهمرادی همسر شهید والامقام «یوسف افشاریان» از شهرستان بیجار ضمن تبریک سالروز یوم الله حماسه نهم دیماه و روز بصیرت و مقاومت؛ اظهار داشت: حفظ حجاب از دستورات موکد اسلام است و از آرمان ها مقدس شهداء می باشد، امروز از خون شهدا برای حجاب مایه می گذاریم و این استدلال برپایه است، زیرا حجاب نتنها مایه شخصیت یک بانوی اسلامی و در کل بشریت است بلکه انسان را از بردگی و بندگی و اسارت انسانهای هوسران آزاد می کند و جامعه را به سمت تعالی سوق می دهد.

شاهمرادی تصریح کرد: شهید یوسف افشاریان در مورد همواره حفظ حجاب و عفاف تاکید داشت و همیشه می گفت تو باید الگو باشید.

وی با بیان اینکه شهید افشاریان از نظراخلاقی مردی کامل و نمونه بود؛ ابراز داشت: حاصل پنج سال زندگی مشترک دو فرزند پسر بود؛ و در نهایت در مهران در نبرد حق علیه باطل به آرزوی دیرینه خود، به درجه شهادت رسید.

شاهمرادی ابرار داشت: قطعاً همه شهداء دارای بصیرت هستند و از شاخصه های بارز آنها هم دشمن شناسی بود، و در این راستا شهید افشاریان همیشه در خطاب به من و مادرش می‌گفت، در زمان شهادتم برای من گریه نکنید تا دشمن شاد نشود؛ من و مادرش وقتی شهید ر ادیدیم، گریه نکردیم و فقط گفتیم شهادتت مبارک عزیزم.

همسر شهید والامقام «یوسف افشاریان» در ادامه افزود: قیناً حضرت ام البین (س) الگوی ما همسران شهدا است؛ نقطه بارز زندگی این بانوی بزرگ وار این بود که ایشان به عنوان ماد و همسرشهید انچنان صبورانه در راستای ترویج ایثار و شهادت و دفاع از اسلام زندگی کرد که بی شک مایه فخر و مباهات است .

شاهمرادی با اشاره به جایگاه و اهمیت مادران شهداء در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی؛ اضافه کرد: نقش خانواده شهدا به ویژه مادران شهدا در تحقق آرمان های اسلام و انقلاب انکار ناپدیز و بی‌بدیل است، زیرا با تربیت و پرورش آن نسل بی مانند تاریخ انقلاب اسلامی را به جان و دل خود تقسیم کردند، و با تأسی از سیره مطهرحضرت ام البنین (س)کوشیدند راه و رسم آن بانوی صبور ر اپاس دارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.