آیین تجلیل از مادران وهمسران شهداءهمزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س)
09 دی 1402 - 21:12
شناسه : 14851
بازدید 45
2
مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان و باحضور حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سخنرانی ماموستا عثمان کریمی امام جمعه موقت شهرستان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اسلامی استان کردستان، دراین مراسم ماموستا عثمان کریمی امام جمعه موقت شهرستان ضمن تسلیت ایام وفات ام ابنین مادر حضرت عباس علیه السلام که این روز را به عنوان تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری کردند.

  

گفت: مادران و همسران شهدادرهشت سال دفاع مقدس درپیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتن واین جای تشکر وقدرانی دارد واجر مضاعف نزد خداوند متعال دارند ودرپایان عرایض خودشان به جایگاه شهدا اشاره‌ای داشتند.

  

حجت الاسلام ورهرام  نیز تصریح کرد شهادت یک فرهنگ و سبک زندگی است، امروز شهدای ما تقویت یافتگان کسانی هستند که به حضرت زهرا و حضرت زینب اقتدا کردند.

وی در ادامه مادران و همسران شهدا را ایثارگران اصلی ایران اسلامی دانست و گفت: مادران و همسران شهداء صبورترین و بزرگوارترین اعضای جامعه‌ی اسلامی هستند که اجر و قرب این عزیزان کمتر از شهادت نیست و تجلیل و تکریم مقام شهداء، مادران و همسران شهیدان یک وظیفه اصلی و همگانی است.

  و در پایان این مراسم ازمادران و همسران شهدا تجلیل به عمل آمد.

  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.