حماسه نهم دی روز آزادگی و خروش مردم بود
09 دی 1402 - 21:51
شناسه : 14878
بازدید 54
2
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان: حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه روز ایثار و شجاعت و جلوه آزادگی و خروش مردم همیشه در صحنه است؛ افزود: حماسه نهم دیماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات آحاد ملت ایران اسلامی به حساب می‌آید.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : مراسم بزرگداشت نهم دیماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد امام محمد غزالی شهرستان دهگلان با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی شهر دهگلان با ویزه برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد.
حجت الاسلام موسوی در این مراسم با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه روز ایثار و شجاعت و جلوه آزادگی و خروش مردم همیشه در صحنه است؛ افزود: حماسه نهم دیماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات آحاد ملت ایران اسلامی به حساب می‌آید.
وی ادامه داد: نهم دیماه روزی است که مردم ایران نشان دادند کاملاً با بصیرت بوده و دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند، فلذا حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
سخنران این برنامه حاج ماموستا هاشم نوری امام جمعه بلبان آباد نیز ضمن اشاره به دستاورهای چشمگیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم عزیز و انقلابی ایران همیشه قدردان زحمات مسئولین خدوم بوده و همیشه با حضور دشمن شکن خود دین خویش را نسبت به انقلاب و میهن ادا نمودند.
در این مراسم ویژه برنامه های متنوعی از قبیل اجرای گروه سرود، قرائت شعر ادبی، پخش کلیپ اجرا شده و در پایان از جمعی از فعالان فرهنگی با اهداء جوایزی تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.