چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی در شهرستان کامیاران برگزارشد.
09 دی 1402 - 21:33
شناسه : 14880
بازدید 71
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران عنوان کرد: یوم الله درخشان ۹ دی تحت رهبری‌های رهبر حکیم بود که در آن روز باشکوه و فراموش نشدنی، ملت ایران تاریخ جدیدی ساخت.
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ به مناسبت چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی اجتماع بزرگ مردم شهرستان کامیاران روز شنبه ۹ دی ساعت 30/9 صبح همزمان با سراسر کشور در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران به عنوان سخران ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی گفت: یوم الله درخشان ۹ دی تحت رهبری‌های رهبر حکیم، ژرف اندیش و شجاع رخ داد؛ ۹ دی بود که ملت ایران درخشید، در آن روز باشکوه و فراموش نشدنی، ملت ایران تاریخ جدیدی ساخت.
وی افزود: مساله فلسطین و دفاع از ملت مظلوم غزه و توجه دادن آحاد مردم به اهمیت و ضرورت شکل گیری یک انتخابات پرشور، کاملا رقابتی و در فضای امن از جمله محورهای مورد تاکید ستادهای بزرگداشت حماسه نهم دی می باشد.
دهقانی بیان کرد: امروز دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است، اما ملت با بصیرت و مسلمان ایران هیچ گاه ناامید نخواهد شد، زیرا یأس و ناامیدی مختص کافران است و ضرورت دارد در انتخابات حضور پرشور داشته باشیم، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز انتخابات را عامل تحول دانستند و بر چهار اصل مشارکت قوی، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات تاکید دارند.
در این مراسم حضور پر شور مردم از اقشار مختلف چشمگیر بود. با سر دادن شعار علیه فتنه گران و دشمنان نظام با آرمان های امام، انقلاب و رهبری بیعت دوباره کردند.

  

  

  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.