برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در شهرستان سقز
09 دی 1402 - 21:17
شناسه : 14899
بازدید 120
9
مردم شهرستان سقز با ولایت تجلی ولایت‌مداری و حماسه حضور در آئین گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی تجدید بیعت کردند
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ همزمان با سراسر کشور آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی و روز میثاق دوباره مردم با مقام معظم رهبری، امروز شنبه ۹دی۱۴۰۲ با حضور بجمعی از مسئولان و مردم  در سالن شهید کاظمی این شهر برگزار شد

جعفر توان فرماندار ویژه شهرستان سقز در این مراسم ضمن تبریک هفته بصیرت و مقاومت اسلامی و در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام زن و مادر بیان کرد: حماسه یوالله نهم دی فصلی جدید از هوشیاری، دشمن شناسی، غیرت دینی و انقلابی مردم کشورمان و یکی از ماندگارترین حرکت های مردم همیشه در صحنه برای حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در تاریخ معاصر هیچگاه از اذهان فراموش نمی شود.


در ادامه فرمانده لشکر عملیاتی ۲۲ کردستان و جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان هم در سخنانی راهبرد آمریکا را مقابله و دشمنی جدی با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: نمونه بارز این دشمنی در حوزه جنگ سخت، جنگ هشت سال دفاع مقدس بود.

سردار منصور ولی‌ئی، عنوان کرد: جنگ نرم، شبیه خون فرهنگی و عملیات روانی، از دیگر حوزه هایی ا ست که دشمن علیه کشورمان اقدامات خبیثانه انجام می دهد.

وی اضافه کرد: اهمیت تشکیل تمدن اسلامی بسیار ضروری است که یکی از شاخه های آن، تشکیل ارتش جهان اسلام و نمونه بارز آن، گروه های مقاومت در فلسطین، غزه، سوریه، عراق،افغانستان و پاکستان است.
سخنران ویژه مراسم بزرگداشت نهم دی بیان داشت: استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم از راهکارهای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی و بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب از راهبردهای لازم برای رسیدن به تمدن اسلامی، قوی شدن برای رسیدن به اهداف است که تنها با جهاد و تلاش مجاهدگونه حاصل می شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه حماسه نهم دی از روزهای ماندگار در تاریخ کشورمان است، ادامه داد:این روز نماد واقعی پیوند ناگسستنی امت با امام است.
سردار ولی ئی همچنین با بیان اینکه شرکت در انتخابات، زمینه ساز تحول در داخل کشور و اقتدار در خارج از ایران اسلامی است بر مشارکت حداکثری مردم شریف تاکید کرد.
وی با ارج نهادن به رشادت های جبهه مقاومت، افزود: جنگ غزه، جنگ اسلام و کفر است و امروز آمریکا و صهیونیسم جهانی از شکل جنگیدن نیروهای اسلام خواه به شدت واهمه دارد.

در ادامه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت و شورای هماهنگی شهرستان از حضور گسترده مردم تشکر نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.