هیئات مذهبی کانون مهم تعلیم و تربیت است
28 آبان 1401 - 20:04
شناسه : 1490
بازدید 59
5

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا ضمن بیان این خبر اظهار داشت:هیئات‌های مذهبی نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارند، بنابراین باید بستر لازم برای تقویت هیئت‌ها و کار فرهنگی ایجاد شود. وی افزود: یکی از کار ویژه‌هایی که می‌تواند در دستور کار هیئت‌‌ها و نهادهای حاکمیتی برای بسترسازی و فرهنگ […]

ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا منبع : تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا ضمن بیان این خبر اظهار داشت:هیئات‌های مذهبی نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارند، بنابراین باید بستر لازم برای تقویت هیئت‌ها و کار فرهنگی ایجاد شود.

وی افزود: یکی از کار ویژه‌هایی که می‌تواند در دستور کار هیئت‌‌ها و نهادهای حاکمیتی برای بسترسازی و فرهنگ سازی این جریان قرار بگیرد احیای روضه‌های خانگی است.

وی با تاکید براینکه با استمرار و احیای روضه‌های خانگی موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود؛ گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در هیئت‌ انجام شود، این است که گفتمان هیئت به سمت گفتمان هیئت اجتماعی سوق داده شود.

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف مهم و اساسی هیئات مذهبی اشاره و عنوان کرد: زدودن خرافات در جامعه، اشاعه ارزش‌های دینی در جامعه‌، شناخت آسیب‌ها و مشکلات و تلاش در راستای رفع معضلات از جمله مهمترین وظایف هیئات مذهبی است.

حجت‌الاسلام مختاری نیا به هیئات مذهبی بیجار اشاره و بیان کرد: در شهرستان بیجار ۲۳۴ هیئت مذهبی فعالیت دارند که با اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی توانسته‌اند نقش مهمی در اشاعه فرهنگ دینی در جامعه بر عهده داشته باشند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.