برگزاری گرامیداشت حماسه ۹ دی و دهه بصیرت در شهرستان قروه
09 دی 1402 - 21:44
شناسه : 14911
بازدید 65
3
نماینده ولی فقیه در سپاه استان کردستان با بیان اینکه دهه بصیرت از مهمترین نقاط عطف تاریخ معاصر ایران اسلامی است؛ گفت: یکی از مهمترین مسائلی که انتظار می رود یک مسلمان نسبت به آن حساسیت داشته باشد، بصیرت است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در جمع پرشکوه مردم این شهرستان به مناسبت حماسه بزرگ ۹ دی و دهه بصیرت اظهار داشت: حماسه ۹ دی روزی بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است چرا که ملت ایران بار دیگر به حمایت از نهضت انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی رحمه الله علیه و رهبری امام خامنه‌ای مد ظله العالی پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام توکلی نماینده ولی فقیه در سپاه استان کردستان با بیان اینکه دهه بصیرت از مهمترین نقاط عطف تاریخ معاصر ایران اسلامی است؛ گفت: یکی از مهمترین مسائلی که انتظار می رود یک مسلمان نسبت به آن حساسیت داشته باشد، بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان کردستان با بیان اینکه در روز نهم دی ماه مردم بساط فتنه را برچیدند؛ افزود: برخی فریب خوردگان با دسیسه و کمک جبهه استکبار آمده بودند تا به خیال باطل خود و با ایجاد فاصله بین نظام و مردم؛ جمهوری اسلامی را متوقف و انقلاب اسلامی را از مسیر خود خارج کنند، اما این فریب خوردگان با حمایت مردم از انقلاب و با بصیرت مردم روبرو شدند.

وی به شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: بزرگان انقلاب و رهبر انقلاب تاکید بر الگوگیری از مکتب شهید سلیمانی است، مکتبی که با ظلم و استکبار بجنگد و دنبال اجرای عدالت و صدور انقلاب باشد.

حجت الاسلام توکلی ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی مکتبی است که همراه در مسیر امام (ره) و آرمان های رهبری حرکت کند و به عنوان یک سرباز مرد میدان باشد و ناملایمات و سختی ها را به جان بخرد و آنچه را که شایسته انقلاب است اجرا نماید.

گفتنی است، این تجمع نهم دی ماه سال جاری در حسینه سپاه پاسداران شهرستان قروه برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.