دیدار مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کردستان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران
10 دی 1402 - 20:48
شناسه : 14971
بازدید 167
14
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: حجت الاسلام دهقانی گفت: لازم است حوزه‌های علمیه علاوه بر دروس مدون،توانمندی طلاب را برای حضور در جامعه تجهیز کنند.
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان:مدیر مرکز خدمات حوزه های استان کردستان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار حجت الاسلام حسینی فر مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کردستان گفت: مناعت طبع و تزکیه اخلاق باید از مهمترین ویژگی های طلاب باشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری نسبت به جایگاه روحانیت در جامعه نگاه ویژه ای دارند که روحانیان نیز باید به این مهم توجه داشته باشند.
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کردستان در ادامه به فعالیت مرکز مدیریت خدمات حوزه های علمیه اشاره و خاطرنشان کرد: این مرکز برای ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی در سال 1371 در قم تأسیس و به مراتب در دیگر استان های کشور نیز راه اندازی شد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران ضمن تشکر از همکاری مدیریت حوزه های علمیه استان به این اداره اظهار داشت: لازم است حوزه‌های علمیه علاوه بر دروس مدون و متداول در حوزها، با برنامه ریزی و برگزاری کلاس‌های آموزشی، توانمندی طلاب را برای حضور در جامعه و ایفای نقش وپاسخ‌گوی به شبهات تجهیز کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد : وجود حوزه علمیه در شهرستان باعث برکات فراوان و رونق کارهای فرهنگی و روشن شدن اذهان مردم در کارها و امورات جامعه نسبت به مسائل روز دنیا می شود.
در این دیدار پیرامون همکاری در زمینه های مختلف آموزش‌های کاربردی، قرآنی، پژوهشی، رسانه، تبلیغ و فعالیت های جهادی بحث و گفتگو شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.