تأسی از سیره دخت نبی اکرم (ص) مسیر رشد به همراه خواهد داشت
11 دی 1402 - 21:52
شناسه : 14978
بازدید 70
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: حجت الاسلام مهدی دهقانی طی پیامی میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت.
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان،در پیام تبریک حجت الاسلام مهدی دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران خطاب به بانوان گرانقدر ایران اسلامی و مادرانی که با ایثار و فداکاری از فرزندان خود در طول هشت سال دفاع مقدس گذشتند، آمده است:

با نام و یاد خدای مهربان
فرا رسیدن 13 دی ماه، سالروز اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و الگوی همیشگی صبر و شکیبایی، پاکدامنی، شهامت و شجاعت و گرامی داشت روز مادر که واژه واژه آن دارای قداست است؛ بی تردید تأسی از راه و سیره دخت نبی اکرم (ص) مسیر رشد و بالندگی، توسعه و پویایی یک جامعه را به همراه خواهد داشت.
این میلاد فرخنده فرصتی مغتنم و ارزشمند برای تجلیل از مقام زن و گرامی داشت روز مادرانی است که دوشا دوش مردان غیور این سرزمین با ایثار و فداکاری در نظام الهی و اعتقادی جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیل در هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند.
بانوانی که همواره با تربیت فرزندان این مرز و بوم در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی این سرزمین پهناور نقش بسزایی ایفا کردند و نام گذاری این میلاد با سعادت به عنوان روز زن و مادر یکی از برترین ترویج دهندگان شهامت، شجاعت و دفاع از حقانیت؛ رویکردی ارزشمند و قابل ستایش است.
اینجانب بار دیگر با گرامی داشت فرا رسیدن میلاد فرخنده بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام روز زن، موفقیت و سربلندی را از درگاه ایزد منان برای بانوان ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.