شهید سلیمانی نماد شجاعت و عقلانیت است
11 دی 1402 - 21:46
شناسه : 14982
بازدید 51
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز: حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد شجاعت و عقلانیت بود؛ ابراز داشت: شهادت شهید سلیمانی باعث بیداری جهان اسلام شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی، نخ تسبیح جبهه مقاومت بود که شهادت وی باعث بیداری جهان اسلام شد.

حجت الاسلام رستمی گفت: شهید سپهبد سلیمانی، محور جبهه مقاومت را علیه استکبار جهانی تشکیل داد و آثار و برکات شهید سلیمانی در جبهه مقاومت بعد از شهادت نیز ادامه دارد.

وی ایمان، اخلاص، ایثار و مقاومت، منش و شخصیت، ساده زیستی، ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری را از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و گفت: باید این ویژگی‌ها به عنوان الگو برای نسل جوان تبیین و نهادینه شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز اذعان داشت : شهید سلیمانی نماد شجاعت و عقلانیت بود، کارهای او در عین حالی که شهامت و ایستادگی و مقاومت داشت، از تدبیر هم برخوردار بود.

 وی افزود:شهید قاسم سلیمانی محور و هماهنگ کننده مقاومت و عامل وحدت در منطقه و خاورمیانه بود.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار شهید سلیمانی اضافه کرد: تواضع و فروتنی وی زبانزد عام و خاص بود ضمن اینکه این ابر مرد را به عنوان شخصیت شیشه‌ای می شناسند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.