مادران مهمترین نقش را در تحکیم پیوندهای اجتماعی دارند
11 دی 1402 - 21:42
شناسه : 14990
بازدید 55
1
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان: حجت الاسلام سید میثم موسوی با بیان اینکه مادران مهمترین نقش را در تحکیم پیوندهای اجتماعی دارند؛ عنوان کرد: حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای بانوان در تربیت فرزند ، پیوندهای اجتماعی و سازندگی جامعه است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و تکریم مادران در محل سالن زورخانه ای شهرستان با حضور اقشار مختلف از بانوان و دانش اموزان دختر با ویژه برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام سید میثم موسوی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان اظهار داشت: حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای بانوان در ایفای نقش های اجتماعی، و تربیت فرزندان می باشد و ابعاد شخصیتی و ویژگیهای حضرت زهرا (س) همیشه باید به عنوان یکی از مهم ترین و درس آموزترین نکات اخلاقی برای کل بشیرت و بخصوص بانوان و دختران ما باشد.
وی ادامه داد: سیره حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و الگوهای رفتاری ایشان در تعامل با فرزندانش بهترین نمونه ای است که مادران جامعه ما می توانند در زمینه ها و جنبه های مختلف زندگی و خصوصاً در تعامل با فرزندان و تربیت اسلامی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی فرزندان از آن بهره مند شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان خاطرنشان کرد: باید توجه نماییم که تأکید اسلام بر جایگاه «مادران» فقط نظر به جنبه های اخروی و معنوی ندارد و به خاطر واقعیتی انکارناشدنی در جامعه است؛ و از طرفی مهمترین و بهترین نقش را مادران در تحکیم پیوندهای اجتماعی دارند و از سویی دیگر مادران در شکل گیری خانواده، به عنوان مهم ترین نهاد اجتماعی، سهم بسزایی دارند .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.