کانون های فرهنگی تبلیغی نیروی جبهه فرهنگی هستند
12 دی 1402 - 21:36
شناسه : 15009
بازدید 51
5
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: کانون های فرهنگی تبلیغی در راستای فعالیت فرهنگی نیروهای توانمند جبهه فرهنگی هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در دیدار با تعدادی از مسئولین کانون های فرهنگی و تبلیغی شهرستان سنندج اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی باید در بسترسازی برای تحقق و اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با هجمه های فرهنگی تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمد خواه به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی، دینی در راستای توسعه فرهنگی جامعه اشاره کرد و افزود: استفاده از روش‌های نوین تبلیغی مانند فضای وب، کانال‌های گفتگوی مجازی و گسترش وبلاگ‌ها و سایت‌های دینی و حضور فعال در فضای مجازی می‌تواند در توسعه فعالیت‌های دینی توسط کانون‌های فرهنگی تبلیغی مؤثر باشد.

وی عمده فعالیت‌های فرهنگی زیر مجموعه تبلیغات اسلامی است و این سازمان سعی دارد با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و جوانان در این حوزه فعالیت کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج عنوان کرد: مراکز فرهنگی می‌توانند در حوزه تبلیغات دینی، جهادی و اجتماعی فعالیت کنند و با توجه به شرایط فضای رسانه جامعه امروز فعالیت‌های فرهنگی کانون ها در همه این حوزه‌ها باید تقویت شود تا ارزش‌های دینی، ملی و انسانی در جامعه ترویج یابد.

گفتنی است؛ در این نشست مسئولان کانون‌های فرهنگی تبلیغی در سخنان جداگانه ای به ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های خود پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.