برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر در شهرستان قروه
12 دی 1402 - 21:40
شناسه : 15013
بازدید 57
3
جشن بزرگ کوثر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن در سالن ورزشی 9 دی شهرستان قروه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان ، برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن با سخنرانی خلیل فعله گری فرماندار شهرستان قروه و با حضور حجت الاسلام سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه و بانوان و مسئولین شهرستانی در سالن ورزشی 9 دی شهرستان قروه برگزار شد.

خلیل فعله گری فرماندار شهرستان قروه در سخنرانی خود با اشاره به 20جمادی الثانی سالروز ولادت با سعادت اسوه طهارت و معنویت، بهانه خلقت، دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و گرامیداشت سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره)، بهانه ای نیک شد تا ضمن ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان یکبار دیگر نقش و جایگاه زن در جامعه اسلامی تبیین و تشریح شود.

وی افزود: حضرت فاطمه الزهرا(س) به عنوان نمونه ترین زن در همه زمینه ها، الگوی مناسب و شایسته ای است تا امروزه دختران، زنان و مادران جامعه اسلامی با تاسی از سیره خدایی و روش و راه بی منتهای دخت گرامى رسول خدا(ص)، این مهم را سرمشق خود سازند و به حجاب و عفاف اهمیت خاص داده و در رسیدن به کمال معنوی و عصمت فاطمی بکوشند و اینگونه دختران و زنان قابل تقدیر خواهند بود .

گفتنی است: دراین مراسم برنامه های موسیقی و شعبده بازی، قصه گویی کتاب بومادران و نمایشگاه کتاب سردار سلیمانی و  اهداء جایزه به افراد حاضر در برنامه اجرا گردید .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.