بانوان مبلغه پرچم دار رسالت در هدایت مردم هستند
13 دی 1402 - 19:11
شناسه : 15060
بازدید 67
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران: از مبلغ و همسر روحانی روستای خانم آباد شهرستان کامیاران به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) تجلیل بعمل آمد.
ارسال توسط : نویسنده : ملازمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان:حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با حضور در روستای خانم آباد از روحانی طرح هجرت این روستا سید موسوی و همسرشان با دادن هدیه روز میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن را تبریک گفتند.
حجت الاسلام دهقانی تاکید کرد: بعد از رسول خدا و ائمه معصومین امروز بانوان مبلغه پرچم دار این رسالت در هدایت مردم هستند.
دهقانی عنوان کرد: قرآن کریم مردان و زنان را مایه آرامش همدیگر آفریده است، لذا در اینجا بحث پذیرش و محبت از طرف همسر براساس مبانی قرآن کریم مطرح است.

وی تاکید کرد: پذیرش اولین نیاز روانی همسران است و باید همدیگر و شخصیت هم را بپذیرند و اگر این چنین باشد، بی شک جامعه ای ایده آل و معنوی خواهیم داشت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران اظهار داشت: امروز با وجود افزایش بی رویه و لجام گسیخته اسباب و وسایل ارتباط جمعی به ویژه شیوع استفاده بی حد و اندازه از فضای مجازی؛ محبت در بین انسان ها به ویژه همسران کم رنگ شده است.
حجت الاسلام دهقانی گفت: با این وجود همه وظیفه داریم در این دنیای دیجیتال خانواده و همسران خود را فراموش نکنیم و احترام و محبت به آنان را از اولویت های زندگی خود قرار دهیم، زیرا احترام و محبت یکی از نیازهای ضروری بشر در هر دوره ای بوده و هست.
حجت الاسلام دهقانی در پایان گفت: با این وجود وظیفه بانوان مبلغه در جامعه امروزی بسیار سخت و دشوار است و این می طلبد که از سوی همسران خود محبت ببینند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.