ویژه برنامه روز مادر در دهگلان برگزار شد
13 دی 1402 - 0:31
شناسه : 15079
بازدید 53
1
ویژه برنامه روز مادر با حضور دانش آموزان دختر مدرسه رستگاران در حسینیه شهرستان دهگلان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام موسوی رئیس تبلیغات اسلامی دهگلان در ویژه برنامه ای که به مناسبت روز مادر در حسینیه رستگاران این شهرستان برگزار شده بود، اظهارداشت: مهر و عطوفت مادری انقدر والا و ارزشمند است که با هیچ معیار مادی نمی توان انرا جبران نمود و ما نیز باید حتماً این نکته مهم را مد نظر داشته باشیم .
حجت الاسلام موسوی افزود: در کنار مهر مادری که بسیار گسترده می باشد نقش تربیتی و سازندگی مادران نیز حتماً باید مد نظر همه ما باشد و این نکته بسیار مهمی است که غفلت از آن نیز باعث می شود دیگر برنامه های فرهنگی و دینی نیز بی اثر شود.
وی ادامه داد : شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو و سرمشق برای زنان و دختران می باشد و انگونه که نقل نموده اند علاقه پيامبر (ص) به ایشان تنها به خاطر رابطه پدرى و فرزندى نبود، هر چند اين عاطفه در وجود پيامبر(ص) موج مى زد، امّا تعبيرات و سخنانى كه آن حضرت به هنگام اظهار علاقه نسبت به دخترش فاطمه(س) بيان مى كرد، نشان مى داد كه در اينجا معيارهاى ديگرى مطرح است. یعنی محبت به حضرت زهرا به عنوان یکی از اولیای الهی واین همان موضوعی است که با مقام زن و مادر و منزلت او سنخیت پیدا می کند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.