برگزاری  آیین ملی و حماسی فرزندان حاج قاسم در سقز
14 دی 1402 - 0:41
شناسه : 15087
بازدید 52
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت:مهمترین ویژگی فرزند حاج قاسم بودن، الگو قرار دادن این شهید و نگاه آرمانی و مسئولانه در راستای استکبارستیزی و مقاومت در برابر ظلم و تعدی دشمنان است
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان،رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در آیین ملی و حماسی فرزندان حاج قاسم با اشاره به اینکه حوادث و اتفاقات موجود، نشان از این دارد که انسان نمی‌تواند نسبت به رویدادهای ناگوار بی‌تفاوت باشد، اظهار داشت: انسان های متعهد و مؤمن عاطفی و احساسی هستند و با یک نگاه و بینش نوعدوستی، نمی‌توانند در برابر مصائب و مشکلات دیگران بی تفاوت باشند، بلکه نگاه آرمانی و مسئولانه در راستای استکبارستیزی و مقاومت در برابر ظلم و تعدی دشمنان را در پیش گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رستمی ادامه داد: اجتماع دختران حاج قاسم و حضور جمع کثیری از دانش آموزان ارزشمند شهرستان سقز در این اجتماع حقیقتاً ستودنی و قابل تقدیر است زیرا بیانگر دیدگاهی ارزشمند و البته مسئولانه در برابر حوادث اطراف و نوعدوستی و وسعت نظر در دفاع از مظلوم و حق و حقیقت دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد دختران حاج قاسم و با اشاره به اینکه اولین ویژگی دختران حاج قاسم این است که نباید برای جلب توجه دیگران به ظواهر خود متوجه باشند، افزود: فرزندان حاج قاسم بایستی فکر و عقیده ای همانند حاج قاسم داشته باشند؛ زیرا شهید حاج قاسم برای دفاع و اعتلای آرمان‌های اسلامی و انسانی شهید شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز اضافه کرد: با نگاهی به غزه و مقاومت دلیرانه مردم فلسطین متوجه خواهیم شد که رژیم صهیونیستی غاصب، همیشه در پی آزار مسلمانان و جریحه‌دار کردن احساسات آنان بوده است و افرادی مثل شهید حاج قاسم و مکتب والای او و رهروانش در برابر این اشغالگری‌ها و استبدادها تا پای جان ایستادگی نمودند.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: دختران حاج قاسم فعال اجتماعی هستند و در برخورد با فضای مجازی که در غالب اوقات حقیقت و کذب را با هم ترکیب می‌کند بی‌تفاوت نیستند بلکه به دنبال حقیقت و حقیقت‌جویی و روشنگری هستند.

وی با اشاره به اینکه ویژگی دیگر فرزندان حاج قاسم این است که برای آبادانی میهن خود و همکاری در تمامی زمینه‌ها با همنوعان خود تلاش می‌کنند، اظهار داشت: دانش آموزان حتی در برابر آسیب‌های اجتماعی و مشکلات دوستان خود هم بی‌تفاوت نیستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در پایان سخنان خود به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرده و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند حاج قاسم دارای ویژگی‌های اخلاص در عمل، تدبیر در زندگی، عدالت، اخلاق حسنه و عقلانیت برای پیشبرد و تقویت جبهه مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب بود و امیدواریم این روحیه بیشتر از پیش تقویت شود.
گفتنی است در این مراسم چند سرود دانش آموزی همراه با قرائت میثاق نامه و وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی توسط دانش‌آموزان به اجرا درآمد و در پایان زنگ مقاومت اسلامی در محل دبستان دخترانه نساء به صدا درآمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.