حلقه های میانی خود را از مردم دور ندانند
14 دی 1402 - 0:47
شناسه : 15089
بازدید 88
4
نماینده ولی فقیه در استان کردستان: نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: توصيه بنده به حلقه هاي مياني اين است كه با مردم باشند و خود را از مردم دور ندانند، بحث نهضت خدمت و خدمت رساني به مردم بايد سرلوحه كاری، و حل مشكلات و مطالبات مردم دغدغه آنها باشد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تیبلیغات اسلامی استان کردستان؛ اولین مراسم گردهمایی حلقه های میانی شهرستان سروآباد با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان،سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد  مسئولان شهرستاني و اقشار مختلف مردم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این گردهمایی حجت الاسلام و المسلمين پورذهبی نماينده ولي فقيه در استان كردستان با تبريك روز زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گراميداشت سالگرد شهادت سردار دل ها گفت: حلقه هاي مياني نيروهاي مردمي هستند كه با فعاليت هاي فرهنگي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي خود جامعه اسلامي را به پيش مي برند و كمك حال نظام و انقلاب اسلامي هستند.

حجت الاسلام و المسلمين پورذهبي افزود: اولين توصيه بنده به حلقه هاي مياني اين است كه با مردم باشند و خود را از مردم دور ندانند و بحث نهضت خدمت و خدمت رساني به مردم بايد سرلوحه كاري حلقه هاي مياني باشد و حل مشكلات و مطالبات مردم دغدغه آنها باشد.

وي افزود: حلقه هاي مياني بايد حداقل هفته اي يكبار جلسات و نشست هاي را باهم برگزار كنند و اين نشست ها بايد هدفمند و منظم باشند و در راستاي پيگيري و مطالبات مردم باشد.

در ادامه زارعی فرماندار شهرستان سروآباد اظهار داشت: حلقه هاي مياني ابتدا در سطح روستاهاي تابعه شهرستان متشكل از دهيار، شوراي اسلامي، امام جماعت روستا، فرماندهان پايگاه هاي بسيج روستاها، معتمدين و ريش سفيدان روستاها تشكيل شد.

حسن زارعي با بيان اينكه يكي از ملاك هاي ارزيابي دهياران همين تشكيل حلقه هاي مياني در روستاها است، افزود: مهمترين هدف از تشكيل اين حلقه هاي مياني تدوين سند چشم انداز و توسعه روستا و حل مشكلات مهم روستاها و پيگيري مطالبات عمومي است.

وي ادامه داد: در اين شرايط حساس كه ايام انتخابات نزديك است مهمترين وظيفه حلقه هاي مياني تشويق مردم به حضور حداكثري در پاي صندوق هاي راي است.

در پايان اين مراسم از جمعي از سرحلقه هاي مياني شهرستان سروآباد تجليل و قدرداني شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.