یادواره شهدای حادثه تروریستی کرمان در روستای الک کامیاران
18 دی 1402 - 8:13
شناسه : 15175
بازدید 49
2
یادوار شهدای روستای الک شهرستان کامیاران در محکومیت جنایت تروریستی کرمان که منجر به شهادت جمعی از هموطنان شده است در مسجد این روستا برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در ویژه برنامه ای روستای الک کامیاران که به مناسبت جنایت تروریستی کرمان و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد؛ اظهار داشت: فاجعه انفجار تروریستی در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهادت جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان، بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران را اثبات کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران تصریح کرد: این اقدام ناجوانمردانه در شهرستان کرمان که تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است، نمی تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی باز دارد و باذن الله، انتقام سختی در انتظار دشمنان ملت ایران می باشد.
شرکت کنندگان در این مراسم شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، غیرت ما غیرت ایرانی است در رگ ما خون سلیمانی است، مسیر ما مسیر قرآنی است، ادامه راه سلیمانی است و نصرمن الله و فتح قریب سردادند و جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.