برگزاری جلسه برنامه ريزی اعتکاف در شهرستان قروه
17 دی 1402 - 8:32
شناسه : 15179
بازدید 64
3
جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم معنوی اعتکاف با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئولین اجرایی مراسم اعتکاف شهرستان قروه در دفتر امام جمعه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان کردستان؛ حجت الاسلام «سیف الله سبزی پیری» رئیس اداره تبليغات اسلامي شهرستان قروه در جلسه برنامه ريزی اعتکاف در این شهرستان که با حضور روساي ادارات و هيئت امناي مساجد اين شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، با بیان اینکه اعتکاف مراسم معنوي و روحي براي مبارزه با شيطان است؛ اظهار داشت: انسان برای رهایی از تعلقات مادی و دلبستگی دنیوی به گوشه خلوت و دور از همه تعلقات مادی پناه می‌برد و با خدای خود نجوا می‌کند تا کدورت و زنگار را از چهره جان بزداید.

وي تصریح کرد: امسال مراسم پر فيض اعتکاف در مسجد جامع و مسجد مهدیه شهرستان قروه و در مساجد جامع شهر و روستاهاي تابعه اين شهرستان برگزار مي شود و اعتکاف شامل برنامه هاي تلاوت قرآن کريم، مديحه سرايي، مسابقات مختلف و مراسم اعمال ام داوود براي معتکفين اين شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره تبليغات اسلامي قروه در اين جلسه از نحوه‌ی اجراي برنامه ها در مراسم اعتکاف و همچنين برگزاري مسابقه اعتکاف سنت حسنه و چگونگي ثبت نام توضيح داد و براي برگزاري هر چه بهتر اين سنت حسنه روساي ادارات را دعوت به همکاري کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.