عملیات تروریستی در شهر کرمان اوج زبونی دشمن از مکتب حاج قاسم است
17 دی 1402 - 8:05
شناسه : 15272
بازدید 77
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان: حجت الاسلام سید میثم موسوی با بیان اینکه عملیات تروریستی در شهر کرمان اوج زبونی دشمن از مکتب حاج قاسم است؛ عنوان کرد: اقدام تروریستی دشمن در به شهادت رساندن جمعی از هموطنانمان در شهر کرمان بیش از پیش باعث اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم ایران شده و زبونی و شکست دشمن را در پی خواهد داشت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان در مسجد جامع روستای بلبان آباد؛ اظهار داشت: عملیات تروریستی در شهر کرمان اوج زبونی و ترس دشمن از مکتب حاج قاسم است.
حجت الاسلام موسوی افزود: همه ما ضمن محکوم نمودن اقدام تروریستی و جنایتکارانه دشمن در به شهادت رساندن جمعی از هموطنانمان در شهر کرمان یاد و خاطره سردار دلها را گرامی داشته و بخوبی می دانیم که این اقدام دشمن بیش از پیش باعث اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم ایران شده و زبونی و شکست دشمن را در پی خواهد داشت.
وی ادامه داد: امروز جامعه ما و بلکه مردم تمام دنیا به کرامت، تعالی، رشد، آزادگی، خروج از سلطه ظالمان و استکبار جهانی نیازمند است؛ فلذا مکتب حاج قاسم یک نوع نگرش، تفکری است که نیاز بشریت را می تواند برآورده سازد .
ایشان همچنین به بیان خصوصیات و ویژگیهای حاج قاسم پرداخته و در خصوص بصیرت و جهاد تبیین اظهار داشت: دهه بصیرت و مکتب حاج قاسم سلیمانی به منزله راهنما و چراغ راه می باشد که بهترین معلم و آموزگار بصیرت و روشنگری می باشد .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.