مسئولیت پذیری اصل جدا نشدنی از دین اسلام است
20 دی 1402 - 8:30
شناسه : 15283
بازدید 103
3
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی محبان نبی اکرم(ص) شهر سنندج: ماموستا مختار فرجی ارتباط برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیست‌ را مایه تأسف برشمرد و با بیان اینکه مسئولیت پذیری اصل جدا نشدنی از دین اسلام است؛ عنوان کرد: آنچه در غزه اتفاق می‌افتد نشان‌دهنده یکی از سیاه‌ترین و بی‌سابقه‌ترین صفحات رنج مردم فلسطین در تاریخ این کشور است، لذا اسلام زیر بار ظلم و ستم، تجاوز دشمن رفتن را نمی‌پذیرد و دستور به جهاد دفاعی، برای استقلال سرزمین خود را دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ مختار فرجی مسئول کانون فرهنگی تبلیغی محبان نبی اکرم(ص) شهر سنندج در جمع اعضای کانون در خصوص اوضاع روز جهان بخصوص غزه مظلوم ولی مقتدر، در مسجد دارالاحسان سنندج اظهار داشت: در برخی از کشورها حمایت از فلسطین جرم محسوب می‌شود اما ملت‌های آزاده با شجاعت و بیداری مثال‌زدنی صحنه‌های بی‌نظیری را در سطح جهان خلق می‌کنند.

وی افزود: یکی از مسائلی که موجب آسیب و ضربه زدن به کشور و ایجاد ناامنی می‌شود، این است که هر خبری را شنیدیم باور کنیم و در مورد آن بدون تحقیق قضاوت کنیم.

ماموستا فرجی ارتباط برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیست‌ را مایه تأسف برشمرد و با بیان اینکه مسئولیت پذیری اصل جدا نشدنی از دین اسلام است؛ عنوان کرد: آنچه در غزه اتفاق می‌افتد نشان‌دهنده یکی از سیاه‌ترین و بی‌سابقه‌ترین صفحات رنج مردم فلسطین در تاریخ این کشور است، لذا اسلام زیر بار ظلم و ستم، تجاوز دشمن رفتن را نمی‌پذیرد و دستور به جهاد دفاعی، برای استقلال سرزمین خود را دارد.

مختار فرجی همچنین بر ضرورت همبستگی کشورهای اسلامی در دفاع هم‌افزا و مؤثر از حقوق مردم فلسطین، توقف جنایات جاری صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع غزه تاکید کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.