هدف از تعلیم قرآن تدبر در آیات الهی است
30 آبان 1401 - 9:57
شناسه : 1533
بازدید 108
7
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: هدف از تعلیم و تعلم قرآن کریم تدبر در آیات الهی است ومربیان قرآنی باید علاوه بر قرائت فصیح کلام الهی به این موضوع مهم توجه داشته باشند.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان به همراه ماموستا حق پناه مسئول مرکز بزرگ این شهرستان از دوره قرآنی تربیت آموزشیار ویژه خواهران طلبه شهرستان مریوان بازدید نمود.

در این بازدید حجت الاسلام حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان اظهار داشت: یکی از مباحث بسیار مهم و با ارزش در‌ معارف دین مبین اسلام پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السّلام) در‌ کنار پیروی از قرآن است.

وی افزود:  قرآن و عترت پیامبر اسلام (صلی‌اللّه‌علیه‌وآله) دو ودیعه الهی و دو گوهر گرانبهای به امانت گذاشته شده از سوی رسول خدا (صلی‌اللّه‌علیه‌وآله) هستند که تمسک به آن‌دو، مایه حرکت، رشد، سعادت و تکامل انسان‌ها و جوامع بشری به حساب می‌آیند.

در این بازدید ابوبکر ایزدی استاد دوره با ارائه توضیحی در برگزاری این دوره گفت: دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم که به همت اداره تبلیغات اسلامی مریوان و مرکز بزرگ شهرستان برگزار شد یک ماه کامل قرآن آموزان در دوره حضور یافتند و طی این دوره با روشهای نوین تدریس روخوانی و روانخوانی قرآن آشنا شدند.

گفتنی است: در این دوره 45 نفر از طلاب خواهر شرکت نموده و در پایان به قبول شدگان نهایی دوره گواهینامه پایان دوره از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان صادر خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.