جلسه کمیته برنامه ریزی  قرآنی دهه فجر در مریوان برگزار شد
21 دی 1402 - 10:25
شناسه : 15360
بازدید 87
6
جلسه برنامه ریزی برنامه های کمیته قرآنی دهه مبارک فجر 1402شهرستان مریوان با حضور اعضای کمیته قرآن در محل سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.
پ
پ

     

     

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در جلسه کمیته برنامه ریزی قرآنی دهه فجر این شهرستان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در شهرستان کرمان و محکوم نمودن این جنایت وحشیانه استکبار جهانی علیه مردم مظلوم ولی همیشه مقتدر و بابصیرت کشورمان؛ اظهار داشت: جنایت تروریستی استکبار جهانی در شهرستان کرمان علیه سفیران صلح و دوستی بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی، ناتوانی و ترس دشمنان از شخصیت و مکتب حاج قاسم است که انتقام سخت به اذن الله طبق فرموده مقام معظم رهبری گرفته می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان از اقدامات دستگاههای اجرایی در یاری رساندن اداره تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی، ملی و مذهبی تشکر و قدردانی کرد و ابراز داشت: الحمدالله درسال 1402برنامه های خوبی در سطح شهرستان مریوان با همکاری همه ادارات برگزار شد،که این نشانه همدلی و پای کار بودن تمام مدیران در شواری اداری و شورای تامین  شهرستان می باشد.

حجت الاسلام ورهرام در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی برآمده از دل و خواسته مردم است که برپایه قرآن کریم و اسلام شکل گرفته است، لذا وظیفه ما مسئولین و مردم در زنده نگه داشتن این انقلاب که چهل و پنجمین سال پیروزی را جشن می گیریم، واجب و ضروری است.

روی در ادامه افزود: در این بهار پیروزی باید با جهاد تبین یاد و خاطره همه سختی و تلخی‌های برای نسل جوان بازگو شود که این عزت و امنیت کشور در جهان به برکت انقلاب اسلامی می باشد؛ لذا می طلبد در اجرای هر چه پرشورتر برنامه های این ایام اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در پایان اضافه کرد: برنامه های قرآنی متنوعی برای شهر مریوان و بخش های تابعه از سوی کمیته قرآنی پیش بینی شده است که برگزاری محفل شهرستانی انس با قرآن از برنامه های اصلی آن است.

در پایان  کارشناسان حاضر در جلسه ضمن بیان نقطه نظرات خود؛ از همکاری اداره مطبوع در پیش برد هر چه باشکوه‌تر  این برنامه اعلام آمادگی کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.