برگزاری اولین جلسه کمیته قرآنی در سنندج
23 دی 1402 - 21:30
شناسه : 15390
بازدید 132
6
اولین جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه مبارک فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سنندج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در اولین جلسه کمیته قرآنی که 23 دی ماه در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب اظهار داشت: ماههای رجب، رمضان و شعبان از ماههای پر فضیلت و فرصت های طلایی است برای کسانی که در مسیر قرب الهی گام برداشته و به سیر و سلوک می‌پردازند.
حجت‌الاسلام محمد خواه گفت: انقلاب اسلامی هر چه دارد برگرفته از قرآن است و رمز ماندگاری آن نیز با اتکا و گرایش به قرآن تداوم می‌یابد.
وي به وظايف و ماموريت‌هاي کميته قرآني ستاد دهه فجر اشاره کرد و افزود : تبيين‌دستاوردهاي معنوي انقلاب اسلامي و تحولات انجام شده پس از انقلاب در زمينه گسترش علم و معارف قرآني، تبيين نقش ارزنده و موثر قرآن کريم در پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي، حمايت از نوآوري‌ها و دستاوردهاي قرآني و معرفي و تجليل شايسته از خادمان قرآن و انجام برنامه‌ريزي مناسب جهت جلب و جذب جوانان و نوجوانان به قرآن کريم از طريق برگزاري مراسم و مسابقات مختلف از اهم وظايف اين کميته است.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با اشاره به اهمیت توجه به تربیت قرآنی عنوان کرد: قرآن نور است و بهره مندی از قرآنی و تربیت با آموزه های قرآنی همانند حرکت در روشنایی است لذا تربیت بدون قرآن نیز همانند حرکت در تاریکی است.
وی به برنامه های شاخص در دهه مبارک فجر سالروز انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: برگزاری محفل انس با قرآن ، برپایی کاروان قرآنی در 10 روستا برگزاری مسابقه قرآنی با تاکید بر مبانی قرآنی انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه های برگزاری در این ایام است.
حجت‌الاسلام محمد خواه افزود: یکی از راههای سعادت انسان این است که ادامه دهنده راه دین و شریعت باشد و ما باید در این راستا تمام توان خود را برای حضور بیشتر جوانان و نوجوانان به کار ببریم.
گفتنی است در ادامه حاضرین در جلسه برنامه های خود را در راستای هر چه مطلوب برگزار کردن در این ایام قرائت و آمادگی خود را در راستای برگزاری مطلوب برنامه‌های ایام الله دهه فجر بیان و مصوباتی در راستای برگزاری همایش قرآنی با حضور قاریان نوجوان و جوان استانی و تجلیل از خانواده شهداء قرآنی، برگزاری مسابقه خاطره نویسی و دلنوشته و نشست های قرآنی در مساجد به تصویب رسید .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.