برگزاری کمیته قرآنی دهه فجر در شهرستان سروآباد
25 دی 1402 - 13:38
شناسه : 15406
بازدید 126
6
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد از برگزاری کمیته قرآنی دهه فجر در این شهرستان با هدف شناسایی هرچه بیشتر مفاهیم قرآن به اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و ارائه برنامه های قرآنی خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛  حجت الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد از برگزاری کمیته قرآنی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

جلسه حجت الاسلام رستمی  هدف از برگزاری این جلسه را توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی، ایجاد فضای معنوی در شهرستان، استفاده از فضاهای تبلیغی مناسب ایام الله دهه فجر برای شناسایی هرچه بیشتر مفاهیم قرآن به اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و ارائه برنامه های قرآنی در این شهرستان، عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر لازم است برنامه‌های قرآنی با مشارکت و همکاری ادارات متولی برنامه‌ریزی شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد از دستگاه های مرتبط خواست تا برنامه های قرآنی را به صورت مستمر و در مناسبت های مختلف برگزار نموده تا موجب رشد و گسترش فعالیت های قرآنی در سطح این شهرستان شود.

حجت الاسلام رستمی به برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، مسابقات قرآنی، برپایی نمایشگاه آثار قرآنی و تجلیل از فعالان قرآنی از مهمترین این برنامه ها هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.