بزرگداشت مقام زن و روز مادر در شهرستان سروآباد
25 دی 1402 - 13:33
شناسه : 15416
بازدید 66
6
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا « س » و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، آیین تکریم از بانوان شاغل در ادارات شهرستان سروآباد در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا « س » و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، آیین تکریم از بانوان شاغل در ادارات شهرستان با حضور  فرماندار، امام جمعه و مسئولین سایر ادارات در محل سالن تبلیغات اسلامی سروآباد برگزار شد.
ماموستا سید عبدالقادر حسینی امام جمعه شهرستان سروآباد در این نشست ضمن تبریک روز مادر و گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا ( س ) به تکریم زن و مقام با شکوه مادر پرداخت.
وی با بیان اینکه هر روز، روز مادر است؛ اظهار داشت : هیچ کلمه، لفظ و زبانی نمی تواند مقام مادر را توصیف کند، کلمه مادر از زیباترین و قشنگ ترین کلمات در تاریخ و ادبیات هر کشوری است.
در ادامه زارعی فرماندار سروآباد عنوان کرد : زنان نقش مدیریتی خانواده را بر عهده دارند و موفقیت خانواده مرهون مدیریت مدبرانه زن است و تربیت که پایه و اساس شکل گیری انسان است از نسل زن شروع می شود، پس لازم است که نقش زنان در جامعه دیده شود و مطالبات آنها پیگیری شود.
زارعی در بخش دیگری از سخنان خود به «احسن العمل» پرداخت و ابراز داشت: برای اینکه هر کاری را به نحو ممکن انجام دهیم سه ویژگی نظم و برنامه ریزی حکیمانه، آگاهی و تخصص و استحکام و با قدرت انجام دادن کارها لازم و ضروری است.
زارعی در پایان سخنان خود به اهمیت انتخابات پرداخت و تصریح داشت: انتخابات بزرگترین و مهمترین رویداد اجتماعی است و اگر بخواهیم تغییر کیفی و توسعه در جامعه صورت گیرد باید انتخابات را با شکوه برگزار کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.