محوریت برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باید جوانان و نوجوانان باشند
27 دی 1402 - 12:21
شناسه : 15430
بازدید 59
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان: حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه محوریت برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باید جوانان و نوجوانان باشند؛ عنوان کرد: آشنایی نسل جوان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و اندیشه‌های روشن حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) و بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی از اهداف برنامه‌های ویژه دهه فجر است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در جلسه کمیته قرآنی دهه فجر در جمع اعضای کمیته قرآنی اظهار داشت : محوریت برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باید جوانان و نوجوانان باشند .
حجت الاسلام موسوی افزود: امسال ویژه برنامه های متنوعی توسط کمیته قرآنی دهه فجر شهرستان دهگلان برگزار می شود که محافل انس با قرآن کریم در مساجد و از جمله در سالن زورخانه ای اداره ورزش و جوانان شهرستان از این موارد می باشد، ولی نکته بسیار مهم در این برنامه ها توجه ویزه به جوانان و نوجوانان و محوریت این قشر مهم به عنوان مخاطب مراسمات دهه فجر می باشد .
وی ادامه داد: آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و اندیشه‌های روشن حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) و بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برنامه‌های ویژه دهه فجر است.

گفتنی است که در این برنامه‌ها توجه ویژه ای به قشر جوان و نوجوان جامعه شده و در کل به گونه‌ای برنامه ریزی و طراحی شده‌اند که علاوه بر معرفی درست دستاوردهای با شکوه انقلاب اسلامی به این نسل نوپا و پویا، فضایی شاد، با نشاط، جذاب و مفرح برای کودکان و نوجوانان فراهم کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.