ایران اسلامی هیچ تجاوز ظالمانه ای را بی پاسخ نخواهد گذاشت
28 دی 1402 - 11:54
شناسه : 15463
بازدید 56
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج: حجت‌الاسلام هادی محمدخواه عنوان کرد: هدف قراردادن مقر تروریست ها و جنایتکاران در اربیل عراق و ادلب سوریه با موشک های بالستیک، حاوی این پیام واضح و روشن به دشمنان است که ایران اسلامی هیچ تجاوز ظالمانه ای را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات مزدوران آمریکا  و رژیم صهیونیستی غاضب در به خاک و خون کشیدن مردان و زنان و کودکان بی گناه در کرمان، در اقدامی قاطع مقر تروریست های داعشی و جاسوسان اسرائیل را در هم کوبید و شماری از آنان را به درک واصل کرد.

وی تصریح کرد: هدف قراردادن مقر تروریست ها و جنایتکاران در اربیل عراق و ادلب سوریه با موشک های بالستیک، حاوی این پیام واضح و روشن به دشمنان است که ایران اسلامی هیچ تجاوز ظالمانه ای را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام محمدخواه بیان کرد: این اقدام هشداری برای  اربابان نظام سلطه و ایادی و مزدوران آنان است که  در هر مکان و نقطه ای که مخفی شده باشید، ما به سراغتان می آئیم و به شدت شما را مجازات می کنیم؛ چرا که إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ؛ ما از مجرمان و جنایتکاران انتقام می گیریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در پایان ابراز داشت: دست و بازوى قدرتمند غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را می بوسیم و به وجود این عزیزان افتخار می کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.