قرآن کلید رستگاری در دنیا است
30 دی 1402 - 12:32
شناسه : 15468
بازدید 47
2
مدیر موسسه قرآنی روشن بیری گفت: قرآن کلید موفقیت و رستگاری در این دنیا و آخرت است، در صورتیکه خواندن آن همراه با عمل و تامل و دقت در آن باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ فاطمه الماسی مدیر موسسه قرآنی مدیر موسسه قرآنی روشن بیری در محفل انس با قرآن که به مناسبت یاد شهدای مظلوم غزه برگزار شد؛ اظهار داشت: برگزاری محافل انس و آوای دلنشین تلاوت قرآن کریم، باعث اتحاد، همدلی و ایجاد انرژی مثبت روحی در بین مردم می‌شود.

الماسی با اشاره به اهمیت انس با قرآن، افزود: قرآن کلید موفقیت و رستگاری در این دنیا و آخرت است، در صورتیکه خواندن آن همراه با عمل و تامل و دقت در آن باشد.

وی عنوان کرد: اگر چه صرف نگاه کردن به آیات و قرائت عربی آن قرآن ثواب محسوب می‌شود، ولی در درجه بالاتر باید قرآن را با معنا خواند و در آیات الهی تفکر داشت تا زمینه عمل به آیات هر روز بیشتر از روز قبل در ضمیرمان نهادینه شود.

     

مدیر موسسه قرآنی روشن بیری اظهار کرد: فراگیری قرآن کریم نقطه آغاز قرائت کلام الهی است، بعد از اینکه قرائت قرآن کریم را فرا گرفتیم، آن را به دیگران یاد بدهیم، لذا هیچ بهانه و عذری نباید باعث شود که ما از انس با قرآن کریم دست برداریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.