جهاد تبیین در برگزاری انتخابات ضروری است
01 بهمن 1402 - 9:39
شناسه : 15498
بازدید 64
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز: حجت الاسلام ابراهیم رستمی عنوان کرد: جهاد تبیین در آستانه برگزاری انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دستگاههای اجرایی و فعالان فرهنگی به این مسأله توجه خاصی داشته باشند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، نشست فرماندار با رؤسا و روابط عمومی شهرستان در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و حماسه سیاسی انتخابات ۱۱ اسفندماه برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم رستمی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات مسئولان نظام برای ایجاد امید آفرینی در جامعه اظهار داشت : این مسأله در آستانه برگزاری انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دستگاههای اجرایی و فعالان فرهنگی به این مسأله توجه خاصی داشته باشند.

وی افزود :انتخابات یک عزم تمام کننده است و تلاش برای افزایش مشارکت مردم در حقیقت ایستادگی در جبهه مقاومت و مبارزه با دشمنان است، زیرا دشمن بدنبال ایجاد ناامیدی در جامعه و کاهش مشارکت در جامعه است.

وی در پایان تاکید کرد: نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین برای بصیرت‌افزایی و‌ مشارکت در انتخابات برای دانش‌آموزان رأی اولی در مدارس باید تقویت شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.