دومین جلسه ستاد نهضت پیشرفت بانوان درمریوان برگزار شد
01 بهمن 1402 - 9:43
شناسه : 15506
بازدید 57
4
دومین جلسه نهضت پیشرفت بانوان با حضور حجت الاسلام ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان و خانم ارجمندی کارشناس امور فرهنگی این اداره و تعدادی از اعضای نهضت پیشرفت بانوان در مورخه 1402/11/1در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ در این جلسه حجت الاسلام ورهرام ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام علی«علیه السلام» و گرامیداشت مقام پدر، سیزدهم رجب را سالروز ولادت تنها امامی دانست که داخل خانه خدا بدنیا آمده، در دامن پیامبر اکرم (ص) پرورش و تربیت یافته، بزرگ بانوی تاریخ اسلام را به همسری برگزیده و فرزندان پاکی را برای هدایت مردم معرفی کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان تصریح کرد: : جهاد تبیین به معنی معرفی درست دستاوردهای کشور به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه تفکر غرب گرا در کشور مانعی برای پیشرفت جوانان در عرصه‌های مختلف شده است،افزود: این تفکر از جنبه‌های مختلف باید در کشور مدیریت شود و این موضوع با همکاری مردم و مسئولین انجام شدنی است.

حجت الاسلام ورهرام در پایان با اشاره به اینکه کارآفرینی به ‌عنوان یک راهبرد برای توسعه کشورها، ایجاد اشتغال و رفاه، شناخت فرصت‌های مناسب و افزایش تولید به حساب می‌آید، ابراز داشت: نوآوری‌های آن تقاضاهایی که برای محصولات و خدمات جدیدی که قبلاً وجود نداشت به بار می‌آورد و در نتیجه عرضه محصولات جدید را افزایش خواهد داد و موجب افزایش اشتغال و بهبود وضعیت زندگی افراد جامعه می شود.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد نهضت یشرفت بانوان در مورد عملکرد خود متناسب با نیاز جامعه هدف نظراتی بیان کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.