دیدار مدیر شبکه بهداشت، با ریئس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران
02 بهمن 1402 - 11:07
شناسه : 15535
بازدید 93
3
مدیر شبکه بهداشت با ریئس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران به مناسبت ایام اعتکاف و اهمیت سلامت معتکفین؛ در دوم بهمن دیدار و گفت گو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران به مناسبت ایام اعتکاف و اهمیت سلامت معتکفین؛ با رئیس شبکه بهداشت شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام دهقانی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام جواد (ع) اظهار داشت: چشم انداز روشنی فراسوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران می باشد و انشاءالله تا با اتکال به خداوند متعال و تلاش و مساعی گروهی راه را برای دستیابی به اهداف نظام سلامت هموار شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران تصریح کرد: امیدوارم مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ارتقاء سطح سلامت و دستیابی به اهداف آموزشی، بهداشتی و بویژه پژوهشی به موفقیت های هرچه بیشتر دست یابد.

در این دیدار دکتر معیری ریئس شبکه بهداشت کامیاران بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر بین این دو اداره تاکید و ابراز امیدواری کرد: حتما از نظرات و همفکری اداره تبلیغات اسلامی در زمینه ی همکاری در خصوص اطلاع رسانی و آموزش در فعالیت های مربوط به نظام سلامت و بهداشت بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.