جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان مریوان
02 بهمن 1402 - 10:50
شناسه : 15537
بازدید 58
3
در راستای بزرگداشت چهل پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم مبارک دهه فجر در مریوان برگزار شد.
پ
پ

        

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ روز دوشنبه دوم بهمن ماه جلسه هماهنگی برنامه های فرهنگی به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور کارشناسان فرهنگی ادارات در سالن جلسات اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران برگزار شد.

در این جلسه هریک از کارشناسان فرهنگی ادارات اجرای برنامه های فرهنگی و هنری خود را در دهه فجر مطرح کردند.

 خانم ارجمندی کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مریوان ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد با سعادت امام علی علیهم السلام، و فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی مریوان هر ساله با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،تبلیغی و قرآنی، نقش پررنگی را در سطح شهرستان ایفا کرده است؛ و امسال هم علاوه بر برنامه های سنوات گذشته دیدار و تجلیل از خانواده های شهداء بویژه از شهدایی که در دهه فجر به درجه شهادت نائل شده اند، جزء اولویت برنامه های این اداره می باشد.

در ادامه مرادی معاون فرهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران ابراز داشت: با توجه به شرایط موجود و فشارهای سیاسی و اقتصادی که غرب علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعمال نموده است؛ لذا چگونگی برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتشار اخبار امیدآفرین این دهه و نمایش اقتدار ایران و ایرانی باید مد نظر قرار باشد.

وی از برگزاری دوره های آموزشی سبک زندگی قرآنی در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی و صدور گواهی معتبر برای حاضرین از از دیگر برنامه های بنیاد شهید مریوان در دهه مبارکه فجر خبر داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.