نقش ائمه مساجد در تربیت جوانان بی بدیل است
03 بهمن 1402 - 10:48
شناسه : 15644
بازدید 53
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان: حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: ائمه مساجد نقش مهمی در تربیت جوانان انقلابی و مکتبی و پایبند به ارزشهای اسلامی دارند
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در کارگاه توانمندسازی ائمه جماعات مساجد و ادارات سطح شهرستان که در محل سالن جلسات این اداره توسط حجت الاسلام باقی برگزار شد، اظهار داشت: ائمه مساجد نقش مهمی در تربیت جوانان انقلابی و مکتبی و هدایت فکری آنان دارند .
حجت الاسلام موسوی افزود: مسجد بهترین محل برای حل و فصل مشکلات مردم و حتی تشکیل میز خدمت است، و ما باید این نکته را همیشه مد نظر داشته باشیم که با مساجدی قوی و روحانیونی فعال می‌توانیم کشوری مکتبی، مقتدر و مدافع ارزش‌های اسلامی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از راهکارهایی که می‌تواند برای رسیدن به تعالی کمک کند نوع رفتار امام جماعت و ارائه آموزه های اسلامی و انقلابی به جوانان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان عنوان کرد: بعضاً برخی از جوانان دغدغه‌مند و دلسوز انتقادات و سوالاتی در ذهن دارند که روحانی مسجد موظف است با زبان نرم پاسخ آنان را بدهد و چنانچه نقصی در کلام آنان بود، نواقص و کاستی‌ها را تبیین و مشخص کند.

وی در پایان ابراز داشت: جوانان مکتبی و انقلابی که حماسه های زیادی نیز خلق نمودند و ایران اسلامی نیز همیشه به وجود آنان افتخار می‌نماید زیرا همگی آنها به نحوی از بطن مسجد پرورش یافته‌اند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.