انتخابات نشانه بلوغ سیاسی است
04 بهمن 1402 - 10:57
شناسه : 15654
بازدید 87
7
کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی دهگلان: حجت الاسلام یادگاری عنوان کرد: انتخابات یکی از مهمترین عرصه های جهادی و یک حق و تکلیف و نشانه بلوغ سیاسی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت الاسلام یادگاری کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی دهگلان در نشست روشنگری و کارگاه آموزشی جهاد تبیین که با محوریت مشارکت اجتماعی حداکثری در انتخابات در سالن جلسات اداره بهزیستی این شهرستان در جمع کارکنان و جامعه هدف اداره بهریستی برگزار شده بود؛ اظهار داشت: انتخابات یکی از مهمترین عرصه های جهادی و یک حق و تکلیف و نشانه بلوغ سیاسی است.
حجت الاسلام یادگاری افزود : یکی از مهمترین عرصه های جهادی حضور حداکثری در انتخابات است و «خدمت‌ به مردم» و «جهاد تبیین» دو عامل مهم برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات محسوب می شود و این دو امر مهم رابطه بسیار تنگاتنگی با یکدیگر داشته و البته باید برای همگی تبیین شود.
وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم که در امر جهاد تبیین با قصد و نیت کسب رضایت الهی تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به مردم صرف نموده و به این نکته مهم توجه نماییم که اگر برای نصرت الهی قدمی برداریم؛ مطمئناً استمدادهای الهی نیز شامل حالمان خواهد شد و «خدمت‌ به مردم» و «جهاد تبیین» نیز در حقیقت کمک به دین خدا و در راستای نصرت الهی می باشد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.