نقش مبلغات در مراسم معنوی اعتکاف شاخص و اثر بخش است
04 بهمن 1402 - 10:43
شناسه : 15668
بازدید 58
9
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: نقش مبلغات و ائمه جماعات در تبيين و تشريح اثرات و دستاوردهاي بارز و شاخص اعتكاف و ترويج اين سنت و فرهنگ حسنه در جامعه بسيارمهم و اثربخش است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در جلسه هماهنگی برنامه های فرهنگی اعتکاف در مسجد جامع اظهار داشت:  ماه رجب به اهمیت بسیار بالای اعتکاف و غنیمت شمردن فرصت مناسب تبلیغی است.

وی در بخش دیگری با اشاره به فضیلت اعتکاف افزود: انسان در گریز از هوای نفس و فرار از اشتغالات زندگی، در راه انس با معبود همواره نیازمند خلوتی است تا در انزوای وجود خویش در اعمال و رفتارش بیاندیشد و با سوز دل و اشک دیده، باطن خود را از زنگار گناهان بشوید.

حجت‌الاسلام محمد خواه گفت: اعتکاف زمینه چنین خلوتی را فراهم می کند و فرصت و مجالی برای پرداختن  به امور نفس خویش و جلوه گری نور محبت خدا در اعماق وجود انسان می دهد.

   

وی اظهارکرد: جوانی که در مراسم اعتکاف، طعم شیرین ایمان و انس با خداوند را می‌چشد، لذت های مادی و شهوانی در دیدگانش حقیر و بی ارزش می شود؛ به آسانی در گرداب فساد و باورهای ضد دینی گرفتار نمی شود و مبلغات باید در این راستا آگاهانه عمل کنند.

در پایان مبلّغات حاضر در جلسه پیرامون دوره های اجرایی و جهاد تبیین در محل اعتکاف مطالبی را بیان کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.