محفل انس با قرآن کریم در کامیاران برگزار شد
07 بهمن 1402 - 9:00
شناسه : 15730
بازدید 66
6
با حضور معتکفین. محفل انس با قرآن کریم در سومین روز اعتکاف در مسجد امام حسین(ع)شهرستان کامیاران با حضور معتکفین و نماینده ولی فقیه در استان کردستان و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت الاسلام دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با اعلام این خبر گفت: محفل انس با قرآن کریم در جمع معتکفین شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام دهقانی افزود: این مراسم در مسجدامام حسین (ع) و با تلاوت آیات قرآن کریم توسط قاری ممتاز شهرستان، در جمع ۱۵۰ نفر از معتکفین و با حضور حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و حجت الاسلام رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران خاطرنشان کرد: استقبال جوانان از سنت حسنه اعتکاف در ایام البیض، فرصت بی بدیلی را برای تعمیق ارزشهای اسلامی و رشد معنوی جامعه پدید آورده است که باید با برنامه ریزی مناسب، زمینه بهره مندی معتکفین از ویژه برنامه های این ایام فراهم گردد و برگزاری این محفل انس با قرآن نیز در همین راستا بوده است.
وی با ابراز خرسندی از حضور پرشور دانش آموزان در آئین معنوی اعتکاف کامیاران، گفت: اعتکاف دانش آموزی یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی است که می‌تواند اجرا شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با بیان اینکه زیربنایی‌ترین کار فرهنگی، کار برای نسل جوان و دانش‌آموز است، افزود: این کار زیربنایی برای خانواده و جامعه اثرات مثبتی خواهد داشت.
حجت‌الاسلام دهقانی در پایان افزود: مسجد امام حسین(ع) در کامیاران میزبان معتکفین بود که کمترین سن معتکف در کامیاران رو ۶ سال و بالاترین سن رو ۶۳ سال و در کل ۹۰ نفر معتکف شدن که ۳۳ مرد و ۵۷ نفر زن هستن که ۱۰ نفر برای بار اول هست که معتکف شدن.
  

  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.