02 آذر 1401 - 9:33
شناسه : 1574
بازدید 115
5
از سوی اداره تبلیغات اسلامی بیجار؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری كارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی قرآنی برای موسسات و خانه های قرآنی این شهرستان از سوی این اداره خبرداد.
ارسال توسط : منبع : اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نيا رئيس اداره تبيلغات اسلامی بيجار ضمن بیان این خبر گفت: كارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی قرآنی با حضور فعالان دینی و مذهبی در مجتمع نور بیجار برگزار شد.

وی افزود:انتظار می‌رود با اجرای اين كارگاه آموزشی بتوانيم گام بلندی را در راستای توسعه و ترويج فرهنگ قرآنی بين خانواده‌ها برداريم.

حجت الاسلام جلیل مختاری نیا عنوان کرد: كارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی از منظر قرآن با هدف آشنايی افراد با آموزه‌های قرآنی در مورد مهارت‌های زندگی برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار همچنین به بحث‌های در نظر گرفته شده در اين كار گاه اشاره كرد و افزود: در اين كارگاه بحث‌هايی از قبيل، مهارت‌های زندگی از محضر قرآن، راهكارهای جاری كردن روح قرآن در زندگی و نيز روش‌های تدبر در قرآن برای حاضران در اين كارگاه تبيين شد و در اين كارگاه آموزشی از اساتيد برجسته بسياری از شهر تهران استفاده شد.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.