بیش از ۹۰۰نفر در بیجار معتکف شدند
07 بهمن 1402 - 22:59
شناسه : 15766
بازدید 97
2
رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: همزمان با اغاز ایام البیض اعتکاف ۹۳۵ نفر در مساجد شهرستان بیجار معتکف شدند.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام سعد الله جمادیان در دهمین جلسه شورای اداری بیجار اظهار داشت: خوشبختانه امسال استقبال بی نظیری از مراسم اعتکاف صورت گرفته و چهار مسجد بیجار میزبان معتکفین بیجاری است.

وی افزود: تعداد ۲۵۰ دانش آموز دختر در مسجد جواد الائمه(ع)، تعداد ۱۲۱ خانم و مادر به همراه کودک در مسجد حضرت قائم(عج) معتکف شدند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۱۳۵ دانش آموز پسر در مسجد جامع و تعداد ۲۲نفر از اقایان در مسجد حضرت فاطمیه(س) معتکف شدند.

حجت الاسلام جمادیان در بخش دیگری از سخنان خود به امار معتکفین در سایر شهر های بیجار نیز اشاره کرد و ابراز داشت: همچنین در شهر های حسن آباد و یاسوکند تعداد ۲۵۳ نفر ،شهر توپ آغاج ۷۸ نفر،شهر پیرتاج ۵۳ نفر و در شهر بابا رشانی ۱۰ نفر معتکف شدند.

وی از استقبال پر شور جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و ابراز داشت: خوشبختانه استقبال جوانان و نوجوانان از مراسم معنوی اعتکاف بی نظیر بوده و بیش از ۷۰ درصد معتکفین را جوانان و نوجوانان تشکیل دادند.

رییس تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری اعتکاف مادر و کودک خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه امسال شرایطی فراهم شد تا تعداد هفت نفر از مادران به همراه کودکان خود در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند.

حجت الاسلام جمادیان از حضور گروه های جهادی مبلغین و مبلغات در بین بانوان بیجاری خبر داد و خاطر نشان کرد: همچنین چندین گروه مبلغان و مبلغات جهادی در جمع معتکفان سطح شهرستان به انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی، تبلیغی و معرفتی می پردازند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.