فعالیت های فرهنگی در راستای رشد معنویت در جامعه اجرا شود
08 بهمن 1402 - 23:03
شناسه : 15773
بازدید 65
4
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: فعالیت های فرهنگی در راستای رشد معنویت در جامعه اجرا شود.
ارسال توسط : نویسنده : سمیه رمضان نیا
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان؛ حجت‌الاسلام سعد الله جمادیان  ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: اجرای برنامه هایی فرهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است و تاثیر گذاری زیادی نیز در جامعه دارد.

وی افزود: خوشبختانه شهرستان بیجار استعداد خوبي براي توسعه و تعميق فعاليت‌هاي فرهنگي حوزه دين دارد و این مهم می طلبد تا برنامه های فرهنگی با محوریت ترویج ارزش های دینی در جامعه اجرا شود.

وی با بیان اینکه گفتمان های دینی یکی از موقعیت های خوب و مناسب برای شنیدن سوالات و دغدغه های جوانان است گفت: خوشبختانه تبلیغات اسلامی بیجار در این زمینه توانسته به خوبی عمل کند.

وي همچنین به اهمیت اجرای هرچه بیشتر فعالیت های قرآنی در سطح شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: انعکاس فعاليت‌هاي قرآني و اطلاع‌رساني در خصوص برنامه‌هاي قرآني در ادارات فرهنگي ضروري است و بايد اين مهم در دستور کار قرار گيرد.

وی اضافه کرد: باوجود موسسات و خانه ‌هاي قرآني مردمي بايد اين بخش‌ها را توسعه داد و کارهاي قرآني را سمتي سوق داد که مردم مي‌خواهند.

حجت الاسلام جمادیان ضمن تاکيد بر افزايش فعاليت هاي قرآني يادآور شد: بايد تلاش کنيم فضاي قرآني را در جامعه روزبه روز توسعه دهيم؛ چون اگر فضاي قرآني در جامعه باشد، تواضع، خشوع، صفا و آرامش و آسايش هم در جامعه رونق خواهد يافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.